Thursday, April 25, 2013

Hari Lahir Bersama Mereka Yang Tersayang Part 3

23 April 2013...alhamdulillah bersyukur ke hadrat Allah SWT...di atas segala nikmat dan kurniaan-Nya...pagi ni aku pergi ke keje macam bese tumpang keta viva cik Lels..dan hari ni aku pakai baju kurung moden yang ala2 sutera creepe gitu..hadiah besday from my sis...konon special day kan..haruslah pakai baju baru..biar muka lame...hehehe

Sarapan hari ni nasi lemsk bungkus ditaja oleh kak sue..tapi dah selamat dalam perut tak sempat nak snap gambar..kak sue cakap dun wori raihan nasi lemak ni nasi kukus takkan gemok laa...ecece...

So memandangkan aku dah pernah berniat nak belanja ofismate aku yang ada pada hari lahir aku ni...maka aku pun wat announcement..petang nanti u olls..kite makan pizza lak kay...yeay...so tugas meng order aku serah pada kak sue coz die memang expert bab order delivery ni..maka menjamu selera lah kami petang tu dalam pukul 2 dengan pizza hut yang baru tu...jeng jeng jeng


Nampak sedap kan...memang sedap...alhamdulillah...niat aku nak belanja kawan2 termakbul...dan malam kang ade orang nak belanja aku lagi ni...haaa...satu-satunya adik lelaki aku, Fitri aka Etet (nama glamer la kunun)...die nak bawak aku tempat die selalu dating...which is aku pernah pergi sekali...memang besh la tempat ni..siap pernah masuk rancangan Jalan2 Cari Makan...episod Qi and Yuna...

Taraaa...wajib snap pict kejap yer...adik aku and cik Lels dah faham benar...hehehe

Setelah puas dipujuk oleh aku...cik Lels sudi join we all makan
Me..Etet..and his ehem2...



Malulaaaa sayeeee...hik hik hik
Malam tu we all makan at Chop and Steak..bertempat di Kampung Baru nun...restoran ni berkonsepkan western food...
Yang paling besh is the environment...tapi oleh kerana restoran ni memang romantik maka aku tak dapat nak snap pict banyak...konsep restoran ni ala2 kite makan dalam kapal kayu...dah laa kaunter nak bayar pun dalam bot tau..then ade lak motor zaman atok kite dulu...aku pun ape lagi possing ler kan...


Sambil tunggu makanan tu...siap ade 2 orang bro ni nyanyi live tau..lagu lak sume memang layan laa...lagu Sayang by Shae...Sungai Lui by Aizat...Aku Yang Disakiti by Judika...errr ape lagi..tapi memang besh la kan..then lepas hampir 20 minit kot diorang habis nyanyi, diorang pun pergi meja ke meja...ala2 basking rupenye..so aku cabar laa adik aku suh diorang nyanyi lagu besday spesel for me..wahhh betol die cakap kat bro ni...time die nyanyi tuh aku memang excited and terharu sungguh..siap record gune hp samsung s3 aku lagi...tapi...uwaaa rupenye aku tak tekan button record...hahaha...beria la aku pegang hp aku tadi...ape2 pun memang aku heppi...suara bro ni pun sedap bole tetido aku...

Alrite...perut sangat kenyang...mate pun dah start ngantok...macih la adikku yang sudi belanja akak mu yang bertambah umur ni...tapi still nampak mude kan...ecece

5 comments:

spider_gurl86 said...

Hapy belated day ;)

tenku butang said...

Follower ke : 559
Hai.. Salam Kenal..
done follow.. jom follow blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

tenku butang said...

lawonya owner blog.. minat pink yea? cantikk

Poker Online said...

Info yang berguna banget gan.... Lanjutkan terus dan salam sukses gan.......

Agen Poker
Judi Poker
Poker Online
Agen Domino
Bandar Domino
Agen Poker Online
Agen Poker Terpercaya
Poker Terpercaya
Bandar Domino Online
Taruhan Poker
Bandar Poker

Berita Bola
DOTA2
Kumpulan Bokep

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...