Monday, April 30, 2012

CINTA dan AKU



Aku cintakan CINTAku...
sangat cinta...juga amat sayang..dan selalu rindu...


CINTAku memberikan aku kebahagiaan...
dan harapan agar sentiasa dibahagiakan...


Dengan CINTAku ini...
aku semakin bersemangat dan berkobar-kobar...
dalam mengaharungi dugaan juga cabaran yang mendatang...


Senyuman kerap terukir diwajahku...
andai aku membayangkan dan mengingati CINTAku ini...
Ku harapkan agar ianya berkekalan...


Dengarlah CINTAku...
aku tujukan istimewa buat dirimu...
yang membawa sinar bahagia...
semangat yang mebakar jiwa...
dan senyuman indah di bibir juga sanubari...


Tanpamu CINTAku...
aku bisa lemah...hanyut...dan kesepian...


Untuk itu CINTAku...
Janji padaku agar temani diriku...
Selagi tanah ini ku pijak...
Selagi hayatku dikandung badan...
Selagi helaan nafasku hembus...

6 comments:

Hisham Mohamad said...

Cinta hakiki hanyalah untuk Nya.. cinta yang kekal abadi...

Saya mendalam sehingga menyentuh sampai ke tulang...

Misz Pinky Eyes said...

CINTAku hanya pada-Nya...
yang meberiku ruang di negara yang aman...tetapi mereka semakin tidak menghargai pemeberian dari-Nya dengan menimbulkan pelbagai huru-hara...
sedih :'(

shahsyaz said...

assalamualaikum cinta :)

Misz Pinky Eyes said...

w'lam cinta ;)

❤farahin izzati❤ said...

selamat malam cinta :) eh ! hehe

Misz Pinky Eyes said...

selamat malam and sleep tite CINTA =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...