Friday, October 14, 2011

Aku Yang Penuh Penyesalan

Aku...
kini dihambat rasa kekesalan yang cukup hebat...
gara-gara terlalu mengikut perasaan...
bercakap sebelum memikirkan apa impak dan kesannya...
kepada insan yang mendengar...
dan kepada insan yang terkena...

Aku...
memang seorang yang sangat sensitif...
walhal itu semua bukan salah dirinya...
hanya aku...dan aku...
yang tidak pandai mengawal emosi...
sedangkan semua itu tiada kaitan...
aku sahaja yang pandai-pandai mengaitkan segalanya...

Aku...
terlalu memikirkan sesuatu...
dengan mendalam...
malah ku fikirkan yang negatif lebih dari positif...
lantas...
emosi yang menguasai jiwa...
emosi yang menakluki rasa...

Dan aku...
masih sangat menyesal...
perlukah dia memberi peluang...
sememangnya itu terpulang padanya...

Tapi aku...
masih lagi seorang insan biasa...
yang kerap dan akan sentiasa melakukan kesilapan...

Kerna aku...
adalah diriku...
bukan dia...dan juga dirimu...
jauh di sudut hati...
berilah aku peluang sekali lagi...
dan berkali-kali lagi...
kerna aku...
sentiasa berhak untuk itu...

Papa Junior...mama so sad...and full of regrets..

2 comments:

C i k P i p i T e m b a m said...

laaa nape nie ? mintak maaf kat dia lah k ? cool.. nnt semuanya akan ok .. smile baby :)

Misz Pinky Eyes said...

:(
sedey....uwaaaa....
nwae TQ CikPipiTembam...cobit cket ble...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...