Wednesday, June 22, 2011

Rindu Emak...

aku makin stress...
pagi-pagi lagi dah dapat sms yang menambahkan jiwa kacau aku...
aku tak tahu nak rujuk dan tanya pendapat siapa...
aku dapat rasakan orang sekeliling sudah mula bosan dan jemu dengan masalah aku ni...
lantaran tindakan aku nanti akan turut memberi kesan pada kehidupan mereka seharian...

untuk itu...
aku rasa lebih baik aku ambil langkah berdiam diri dan berpura-pura...
kononnya tiada apa yang melanda jiwa dan minda aku...
dari awal minggu ini...aku berjaya pendam segalanya...
namun sesiapa yang terkena tempias aku mohon maaf...
bukan niat...cuma tidak dapat kawal emosi yang melanda...
dan juga rasa gundah gulana...
itulah kelemahan aku yang paling ketara...

Wanita ini...i LOVE her to death...

kala ini...
rindu emak sangat-sangat...teramat-amat...

2 comments:

ZWAN SABRI said...

problem apa niii? problem rindukan emak ek?

MySuaraBlog: Universiti Penanti Bakal Ditubuhkan

Misz Pinky Eyes said...

something like dat...
between family...job...
and responsible...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...