Tuesday, April 26, 2011

23041985

tanggal 23 April 1985..

uwek uwek uwek...tepat jam 8.25 pagi...
di Hospital Sultanah Aminah, Johor Bahru...
kedengaran suara tangisan bayi yang comey je...
Puan Hamsah Binti Abdul Hamid telah selamat melahirkan seorang lagi anak perempuan yang juga anak kedua beliau...dengan berat 3.2 kg..
si kakak yang sulung saat ini telah pun berusia 3 tahun...

kelahiran bayi keturunan Banjar tulen ini turut disambut dengan seruan iqamat yang dibisikkan di telinganya oleh Encik Kamarrudin Bin Mohamad... maka semakin lengkaplah pasangan ini dalam melayari kehidupan berumahtangga..

nak dukung!!!!nak dukung!!!


wajah bayi yang dikatakan comey ini ( orang yang cakap eh) sangatlah bulat bentuknya..pipinya yang chubby rase nak cobet-cobet je sesiapa yang memandangnya...kulitnya putih kekuningan bak kulit langsat..ye ke..hidungnya tidak mancung..kemek la senang cakap (memang kebanyakan hidung Banjar begini)...mulut dan bibirnya yang kecil tapi mungil (boleh lak eh)..matanya yang tidak begitu besar dan tidak sepet ( dah besar pandai pakai eyeliner)...yang paling penting cukup segala sifat dan sempurna...kurniaan dari Allah SWT yang tidak terhingga... alhamdulillah...

arakian diceritakan lagi...
bayi perempuan ini dengan sepakat dan sehati sejiwa telah diberi nama, Siti Raihan oleh pasangan suami isteri tadi...
menurut kisah yang telah diceritakan, si kakak sulung yang sangat petah berkata-kata sangat lah tertanya-tanya siapakah gerangan bayi ini yang dibelai dan dijaga oleh ibu dan ayahnya...(adik ko la)

anime pict bole la possing gini..if pict sebenar adalah dilarang ye..macih =D


tanggal 23 April 2011...
setelah 26 tahun berlalu...
bayi perempuan itu telah membesar dengan sihatnya kini..hehehe
saye laa bayi tu...Cik Siti Raihan Binti Kamarrudin aka Deq Ann (nama manje kat umah) aka Ann ( nama glamer di kalangan rakan-rakan dan kenalan) aka Misz PE aka Misz Pinky Eyes ( nama pena di blog kesayangan hamba ini)...

OMG!!!
pada saat Misz PE gatai tangan ni dah pun masuk 26 tahun 3 hari ( berapa jam dan minit sila kira sendiri =D)
emmm....banyak sungguh lagi cita-cita, impian dan harapan yang belum tercapai..dan dimakbulkan...
but i'll be strong...i won't giving up easily...amin

i love myself...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...