Friday, February 4, 2011

My Book List

@ KL Library ari tu...aku x dibenarkan atau senang cakap x layak lagi untuk pinjam buku..ala sedar2 diri ni baru je daftar jadik ahli...tapikan xde kad keahlian pun if nak pinjam buku gune no IC je..alaaaa x beshlaa..aku ni suke bab kumpul2 kad ni..huhuhu...and according to librarian aku ble start pinjam 7hb Feb ni...besh2..banyak buku aku dah sempat usha...tapi ni ade dua buah buku je yang sempat aku belek2 n jot down information yang cmbesh dari buku tu...

Do you exactly know what is graphic design???yargh yargh yargh

Tajuk Buku : What Is Graphic Design?
Penulis : Quentin Newark
Penerbit : Essential Design Handbooks


Banyak example design yang cambesh dalam book ni

Tajuk Buku : The Big Book Of Design Ideas 3
Penulis : David E. Carter / Suzanna MW Stephens
Penerbit : Collins Design

Tapi sayang kan aku x layak lagi nak pinjam buku2 ni...terpakse laa membelek2 je...huhuhu...lantas aku pun membuat research di hujung jari jemari yang makin runcing ni dek tekan keyboard je..hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...