Friday, February 4, 2011

Iqra'...Bacalah...Jadikan membaca satu amalan...

Membaca itu satu amalan yang mulia...hampir semua ilmu itu bermula dari pembacaan yang tidak terhad kepada pelbagai genre dan jenis bahan bacaan tertentu...


Secara sengajanye aku telah membuat lawatan rasmi ke Perpustakaan Kuala Lumpur(sure ramai antara anda yang x tau ktne kan) yang berdekatan dengan Dataran Kuala Lumpur tu aka aku ble jalan straight je dari tempat aku kijo nun...
Actually library ni telah lama dipromote oleh member aku Cik Qistina yang manis...yelaa die ni kaki novel yang tiap ade mase balik kijo singgah jap cari novel n pnjam novel (aku pnjam dari die je) kat sini...

foto ehsan dari www.asiaexplorer.com

Dari jauh aku sudah terbaca banner yang terpampang tulis "Keahlian percuma Perpustakaan Kuala Lumpur bagi pendaftaran yang dibuat sepanjang bulan Februari 2011"...huhuhu..free tu...besenye kena bayar RM12 keahlian seumur hidup...so ape lagi...grab it...Marilah join aku jadik member Perpustakaan Kuala Lumpur...Macih ('',)

1 comment:

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...